Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
próbach wyłudzenia poufnych danych.

Inne banki są bardziej szczere. m-Bank przyznaje, że miał już dwukrotnie problemy z phishingiem. Ostatnio miesiąc temu.

- Strona była podrobiona dość nieudolnie - zapewnia Szymon Midera z m-Banku. - Nikt z naszych klientów nie został poszkodowany.

Banki internetowe ostrzegając swych klientów przed phishingiem jednocześnie uspokajają, że stosowane przez nie systemy zapewniają pełne bezpieczeństwo. Przecież nawet zdobycie numeru konta i hasła dostępu niewiele da oszustowi, bo banki stosują do autoryzacji każdej transakcji indywidualne kody. Klienci korzystają z tokenów (specjalne urządzenie do generowania kodów) albo z kart kodów. Bank nie przeleje pieniędzy z konta, jeśli wcześniej zlecenie nie zostanie
próbach wyłudzenia poufnych danych.<br><br>Inne banki są bardziej szczere. m-Bank przyznaje, że miał już dwukrotnie problemy z &lt;orig&gt;phishingiem&lt;/&gt;. Ostatnio miesiąc temu.<br><br>- Strona była podrobiona dość nieudolnie - zapewnia Szymon Midera z m-Banku. - Nikt z naszych klientów nie został poszkodowany.<br><br>Banki internetowe ostrzegając swych klientów przed &lt;orig&gt;phishingiem&lt;/&gt; jednocześnie uspokajają, że stosowane przez nie systemy zapewniają pełne bezpieczeństwo. Przecież nawet zdobycie numeru konta i hasła dostępu niewiele da oszustowi, bo banki stosują do autoryzacji każdej transakcji indywidualne kody. Klienci korzystają z &lt;orig&gt;tokenów&lt;/&gt; (specjalne urządzenie do generowania kodów) albo z kart kodów. Bank nie przeleje pieniędzy z konta, jeśli wcześniej zlecenie nie zostanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego