Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
społeczne posiadania produktu od reakcji emocjonalnej na ten fakt. Posługiwanie się powyższymi kategoriami nie ma jednak na celu klasyfikacji, które mogą określić cechy produktu. Raczej ułatwiają identyfikację tych cech, które mogą wpływać na postawę wobec produktu, a które na początkowym etapie pracy nad wizerunkiem są jeszcze nieuświadomione. Wpływają one na stosunek do produktu wraz z pozostałymi elementami reprezentacji. Oprócz identyfikacji cech, określenia i istotności warto też określić wpływ związku między owymi cechami na tworzone preferencje.
Satysfakcja z nabycia pojazdu z uwagi na dobrą cenę nie jest tożsama z satysfakcją nabycia z powodu osiągnięcia celu, do którego dążyło się wiele lat, uwolnienia
społeczne posiadania produktu od reakcji emocjonalnej na ten fakt. Posługiwanie się powyższymi kategoriami nie ma jednak na celu klasyfikacji, które mogą określić cechy produktu. Raczej ułatwiają identyfikację tych cech, które mogą wpływać na postawę wobec produktu, a które na początkowym etapie pracy nad wizerunkiem są jeszcze nieuświadomione. Wpływają one na stosunek do produktu wraz z pozostałymi elementami reprezentacji. Oprócz identyfikacji cech, określenia i istotności warto też określić wpływ związku między owymi cechami na tworzone preferencje. <br>Satysfakcja z nabycia pojazdu z uwagi na dobrą cenę nie jest tożsama z satysfakcją nabycia z powodu osiągnięcia celu, do którego dążyło się wiele lat, uwolnienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego