Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.09 (2)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
w Przedstawicielstwie RP przy UE utworzono specjalne stanowisko do spraw promocji. - Dyplomacja promocyjna jest coraz bardziej doceniana. Promocja kraju może się przełożyć na decyzje inwestycyjne czy wzrost zaufania do produktów w nim wytwarzanych - mówi Dariusz Sobków, odpowiedzialny za promocję w polskim przedstawicielstwie. Według niego, w porównaniu z innymi państwami kandydackimi stosunkowo wiele osób zajmuje się naszą promocją w Brukseli, choć ciągle jest ich mniej, niż zatrudnianych przez inne państwa członkowskie. Najtrudniej jest jednak odpowiedzieć na pytanie, na ile Polsce udaje się wpływać na decyzje polityczne dotyczące naszego przyszłego członkostwa w unii. Niestety, w 1999 r. nie udało się nam zakończyć sukcesem
w Przedstawicielstwie RP przy UE utworzono specjalne stanowisko do spraw promocji. - Dyplomacja promocyjna jest coraz bardziej doceniana. Promocja kraju może się przełożyć na decyzje inwestycyjne czy wzrost zaufania do produktów w nim wytwarzanych - mówi Dariusz Sobków, odpowiedzialny za promocję w polskim przedstawicielstwie. Według niego, w porównaniu z innymi państwami kandydackimi stosunkowo wiele osób zajmuje się naszą promocją w Brukseli, choć ciągle jest ich mniej, niż zatrudnianych przez inne państwa członkowskie. Najtrudniej jest jednak odpowiedzieć na pytanie, na ile Polsce udaje się wpływać na decyzje polityczne dotyczące naszego przyszłego członkostwa w unii. Niestety, w 1999 r. nie udało się nam zakończyć sukcesem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego