Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 08.09
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
ocenili punktualność kursów, bezpieczeństwo podróży i dostępność do komunikacji miejskiej. Dostaliśmy w nich prawie cztery punkty w pięciostopniowej skali - mówi. Dla MZK właśnie te kategorie są najważniejsze.
Gorzej niż przed rokiem oceniliśmy warunki podróżowania i możliwości komentowania pracy zakładu. - To ostatnie akurat nas dziwi, bo przecież do dyspozycji gorzowianie mają stronę internetową i infolinię. Ale cóż, sprawdzimy, skąd taki wynik - kwituje dyr. Maksymiak. Najbardziej pasażerowie narzekali na ceny biletów (w poprzednich latach nie było pytania o ceny, stąd brak porównania).

Niech pytają

Pasażerom podoba się, że firma pyta ich o zdanie. - Na ankieterów co prawda nie trafiłem, ale pomysł popieram. Trzeba mieć
ocenili punktualność kursów, bezpieczeństwo podróży i dostępność do komunikacji miejskiej. Dostaliśmy w nich prawie cztery punkty w pięciostopniowej skali - mówi. Dla MZK właśnie te kategorie są najważniejsze. <br>Gorzej niż przed rokiem oceniliśmy warunki podróżowania i możliwości komentowania pracy zakładu. - To ostatnie akurat nas dziwi, bo przecież do dyspozycji gorzowianie mają stronę internetową i infolinię. Ale cóż, sprawdzimy, skąd taki wynik - kwituje dyr. Maksymiak. Najbardziej pasażerowie narzekali na ceny biletów (w poprzednich latach nie było pytania o ceny, stąd brak porównania).<br><br>&lt;tit&gt;Niech pytają&lt;/&gt;<br><br>Pasażerom podoba się, że firma pyta ich o zdanie. - Na ankieterów co prawda nie trafiłem, ale pomysł popieram. Trzeba mieć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego