Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
częstości ekspozycji komunikatu oraz stosowania przy tworzeniu wiadomości reklamowej kodów niesemantycznych, umożliwiających odbiór i interpretację wiadomości w sposób zbliżony do automatycznego lub automatyczny.
Problem jakości przetwarzania komunikatu reklamowego wiąże się ze stopniem koncentracji uwagi odbiorcy zarówno na samej wiadomości, jak i na sytuacji, w jakiej wiadomość ta jest eksponowana. Znaczenie stymulacji koncentracji uwagi jest tym większe, im mniejsza jest intencja odbioru wiadomości i silniejsze nastawienie odbiorcy na te elementy sytuacji, które nie wiążą się w sposób bezpośredni z emisją przekazu reklamowego. Zarówno motoryczna, jak i selekcyjna funkcja procesu uwagi decyduje o jakości odbioru. Znaczenie stanu skupienia uwagi na wiadomości oraz wzrost
częstości ekspozycji komunikatu oraz stosowania przy tworzeniu wiadomości reklamowej kodów niesemantycznych, umożliwiających odbiór i interpretację wiadomości w sposób zbliżony do automatycznego lub automatyczny. <br>Problem jakości przetwarzania komunikatu reklamowego wiąże się ze stopniem koncentracji uwagi odbiorcy zarówno na samej wiadomości, jak i na sytuacji, w jakiej wiadomość ta jest eksponowana. Znaczenie stymulacji koncentracji uwagi jest tym większe, im mniejsza jest intencja odbioru wiadomości i silniejsze nastawienie odbiorcy na te elementy sytuacji, które nie wiążą się w sposób bezpośredni z emisją przekazu reklamowego. Zarówno motoryczna, jak i selekcyjna funkcja procesu uwagi decyduje o jakości odbioru. Znaczenie stanu skupienia uwagi na wiadomości oraz wzrost
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego