Typ tekstu: Książka
Autor: Basztura Czesław
Tytuł: Komputerowe systemy diagnostyki akustycznej
Rok: 1996
sygnału testowego,
d)zasad tworzenia wzorców obrazów dźwiękowych reprezentujących różne rodzaje zniekształceń i zakłóceń sygnału testowego,
e)wyboru rodzaju klasyfikatora, tj. algorytmu, a w tym miary rozpoznawania MR,
f)metod estymacji wyników diagnozy jakości kanału telefonicznego.

11.3. OCENA JAKOŚCI INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH

Oceniając jakość instrumentów muzycznych stosuje się głównie kryteria subiektywne. Zespoły specjalnie przeszkolonych i dobranych ekspertów dokonują oceny i klasyfikacji przedstawionej im grupy instrumentów. Głównymi kryteriami, jakimi się kierują eksperci, to: barwa dźwięku i jej wyrównanie w poszczególnych rejestrach, czystość dźwięku, wygoda gry itd. Subiektywna ocena jakości instrumentów, podobnie jak to ma miejsce w ocenie jakości transmisji mowy, wymaga zaangażowania
sygnału testowego,<br>d)zasad tworzenia wzorców obrazów dźwiękowych reprezentujących różne rodzaje zniekształceń i zakłóceń sygnału testowego,<br>e)wyboru rodzaju klasyfikatora, tj. algorytmu, a w tym miary rozpoznawania MR,<br>f)metod estymacji wyników diagnozy jakości kanału telefonicznego.<br><br>&lt;tit&gt;11.3. OCENA JAKOŚCI INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH&lt;/&gt;<br><br>Oceniając jakość instrumentów muzycznych stosuje się głównie kryteria subiektywne. Zespoły specjalnie przeszkolonych i dobranych ekspertów dokonują oceny i klasyfikacji przedstawionej im grupy instrumentów. Głównymi kryteriami, jakimi się kierują eksperci, to: barwa dźwięku i jej wyrównanie w poszczególnych rejestrach, czystość dźwięku, wygoda gry itd. Subiektywna ocena jakości instrumentów, podobnie jak to ma miejsce w ocenie jakości transmisji mowy, wymaga zaangażowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego