Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
emocjonalnych.

7.
Dążenie do konstrukcji zakończenia wypowiedzi w sposób zdolny do wywołania pozytywnego zdziwienia.
8.
Preferowanie formy zwrotnej.
9.
Unikanie nadmiaru przymiotników. Jeśli niezbędna jest ich większa ilość należy używać ich lawinowo.
10.
Niezbędne przymiotniki lub sądy wartościujące należy określać przez zasadę przyczyny i skutku lub odwołanie się do istotnych, subiektywnych doświadczeń odbiorcy.
11.
Preferowanie zdań krótkich i wykorzystywanie struktury typograficznej tekstu jako informacji znaczącej.
12.
Tworzenie warstwy kontekstowej przekazu, uwypuklającej linie głównej argumentacji.
13.
Nie pozostawianie pytań bez odpowiedzi lub gwarancji jej przyszłego udzielenia.
14.
Wprowadzenie najważniejszych argumentów w początkowej sekwencji tekstu.
15.
Jeśli prezentowane są rozwiązania nowatorskie i oryginalne
emocjonalnych. <br>&lt;page nr=163&gt;<br>7. <br>Dążenie do konstrukcji zakończenia wypowiedzi w sposób zdolny do wywołania pozytywnego zdziwienia. <br>8. <br>Preferowanie formy zwrotnej. <br>9. <br>Unikanie nadmiaru przymiotników. Jeśli niezbędna jest ich większa ilość należy używać ich lawinowo. <br>10. <br>Niezbędne przymiotniki lub sądy wartościujące należy określać przez zasadę przyczyny i skutku lub odwołanie się do istotnych, subiektywnych doświadczeń odbiorcy. <br>11. <br>Preferowanie zdań krótkich i wykorzystywanie struktury typograficznej tekstu jako informacji znaczącej. <br>12. <br>Tworzenie warstwy kontekstowej przekazu, uwypuklającej linie głównej argumentacji. <br>13. <br>Nie pozostawianie pytań bez odpowiedzi lub gwarancji jej przyszłego udzielenia. <br>14. <br>Wprowadzenie najważniejszych argumentów w początkowej sekwencji tekstu. <br>15. <br>Jeśli prezentowane są rozwiązania nowatorskie i oryginalne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego