Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
oraz efektów związanych z częstotliwością docierania komunikatu.
Używanie przymiotników. Stosowanie przymiotników bez określenia przyczyny ich użycia prowadzi do skutków opisanych powyżej. Powstają wtedy oceny, które nie mają w tekście swego uzasadnienia. Wyjątkiem od tej reguły jest stosowanie bardzo dużej liczby przymiotników w sposób lawinowy, co w wielu przypadkach tworzy efekt sugestywny i zmniejsza krytycyzm odbiorcy. Metoda ta, dość rzadko stosowana w pisanym tekście reklamowym, dobry skutek odnosi w tekstach mówionych lub śpiewanych. A więc w reklamie telewizyjnej oraz radiowej.
Długość zdań i forma zapisu tekstu. Zdanie złożone, samo w sobie, zawiera hierarchię znaczeń oraz relacje o znacznym stopniu zróżnicowania. Wymaga więc
oraz efektów związanych z częstotliwością docierania komunikatu. <br>Używanie przymiotników. Stosowanie przymiotników bez określenia przyczyny ich użycia prowadzi do skutków opisanych powyżej. Powstają wtedy oceny, które nie mają w tekście swego uzasadnienia. Wyjątkiem od tej reguły jest stosowanie bardzo dużej liczby przymiotników w sposób lawinowy, co w wielu przypadkach tworzy efekt sugestywny i zmniejsza krytycyzm odbiorcy. Metoda ta, dość rzadko stosowana w pisanym tekście reklamowym, dobry skutek odnosi w tekstach mówionych lub śpiewanych. A więc w reklamie telewizyjnej oraz radiowej. <br>Długość zdań i forma zapisu tekstu. Zdanie złożone, samo w sobie, zawiera hierarchię znaczeń oraz relacje o znacznym stopniu zróżnicowania. Wymaga więc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego