Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
produkującą słodycze Rowntree za sumę 2,5mld GBP, mimo że wartość materialnych aktywów tej firmy była szacowana na 1mld GBP. Firmie NestleM chodziło o przejęcie znanych już marek, takich jak After Eight, Polo Mint oraz KitKat. Podobna sytuacja zaistniała w przypadku zakupu firmy Kraft przez transnarodowy koncern Philip Morris za sumę czterokrotnie wyższą od wartości materialnych aktywów.

Przedsiębiorstwo działające na takim międzynarodowym rynku, jak wielki rynek Unii Europejskiej, musi dużą wagę przykładać do odpowiedniego brzmienia marki, tak aby można było stosować ją w 15 krajach. Oto najważniejsze zagrożenia: marki nowych innowacyjnych produktów są banalne i nie akcentują tych cech, pojawiają się
produkującą słodycze Rowntree za sumę 2,5mld GBP, mimo że wartość materialnych aktywów tej firmy była szacowana na 1mld GBP. Firmie NestleM chodziło o przejęcie znanych już marek, takich jak After Eight, Polo Mint oraz KitKat. Podobna sytuacja zaistniała w przypadku zakupu firmy Kraft przez transnarodowy koncern Philip Morris za sumę czterokrotnie wyższą od wartości materialnych aktywów.<br><br>Przedsiębiorstwo działające na takim międzynarodowym rynku, jak wielki rynek Unii Europejskiej, musi dużą wagę przykładać do odpowiedniego brzmienia marki, tak aby można było stosować ją w 15 krajach. Oto najważniejsze zagrożenia: marki nowych innowacyjnych produktów są banalne i nie akcentują tych cech, pojawiają się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego