Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
osiąganie stałej dobrej jakości wytwarzanych produktów (dóbr rzeczowych i usług) przez zarządzanie jakością we wszystkich sferach działania przedsiębiorstwa.
Tak rozumiane zarządzanie jakością rozpoczyna się od gromadzenia informacji na temat zapotrzebowania nabywców. Punktem wyjścia w tym systemie jest więc dokładne przeprowadzenie badań marketingowych. Dalszym etapem jest zaprojektowanie produktu i zapewnienie odpowiednich surowców i materiałów do produkcji. Dokonuje się zdefiniowania procesów produkcyjnych oraz określa kompetencje i wyznacza zakresy odpowiedzialności zarządzania produkcją.
Ten system zarządzania jakością odnosi się również do kontroli i badań końcowych oraz w toku produkcji, opakowywania i przechowywania wyrobów gotowych, ich sprzedaży i dystrybucji. W przypadku dóbr technicznych ten system rozciąga
osiąganie stałej dobrej jakości wytwarzanych produktów (dóbr rzeczowych i usług) przez zarządzanie jakością we wszystkich sferach działania przedsiębiorstwa.<br>Tak rozumiane zarządzanie jakością rozpoczyna się od gromadzenia informacji na temat zapotrzebowania nabywców. Punktem wyjścia w tym systemie jest więc dokładne przeprowadzenie badań marketingowych. Dalszym etapem jest zaprojektowanie produktu i zapewnienie odpowiednich surowców i materiałów do produkcji. Dokonuje się zdefiniowania procesów produkcyjnych oraz określa kompetencje i wyznacza zakresy odpowiedzialności zarządzania produkcją.<br>Ten system zarządzania jakością odnosi się również do kontroli i badań końcowych oraz w toku produkcji, opakowywania i przechowywania wyrobów gotowych, ich sprzedaży i dystrybucji. W przypadku dóbr technicznych ten system rozciąga
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego