Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
zadań jakościowych w całym procesie transformacji strumienia WE w strumień WY (rysunek 3.2). W procesie tym występują oddziaływania i przepływy produktów wewnętrznych pomiędzy jednostkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa, które występują w roli tzw. dostawców i klientów wewnętrznych. Z natury rzeczy, nie można rozważać jakości produktów finalnych (zewnętrznych), w oderwaniu od jakości: surowców, materiałów, maszyn technologicznych, procesów pracy, produktów wewnętrznych itd. Stąd właśnie wywodzi się postulat objęcia zakresem zarządzania jakością całego przedsiębiorstwa produkcyjnego.

4.2. Systematyka zakresu zarządzania jakością
Koncepcja wyznaczenia oraz ogólnego uporządkowania zakresu zarządzania jakością w organizacjach została przedstawiona w podrozdziale 3.2. Z koncepcji tej wynika, że wszystko, co tworzy
zadań jakościowych w całym procesie transformacji strumienia WE w strumień WY (rysunek 3.2). W procesie tym występują oddziaływania i przepływy produktów wewnętrznych pomiędzy jednostkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa, które występują w roli tzw. dostawców i klientów wewnętrznych. Z natury rzeczy, nie można rozważać jakości produktów finalnych (zewnętrznych), w oderwaniu od jakości: surowców, materiałów, maszyn technologicznych, procesów pracy, produktów wewnętrznych itd. Stąd właśnie wywodzi się postulat objęcia zakresem zarządzania jakością całego przedsiębiorstwa produkcyjnego.<br><br>&lt;tit&gt;4.2. Systematyka zakresu zarządzania jakością&lt;/&gt;<br>Koncepcja wyznaczenia oraz ogólnego uporządkowania zakresu zarządzania jakością w organizacjach została przedstawiona w podrozdziale 3.2. Z koncepcji tej wynika, że wszystko, co tworzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego