Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ekologiczna wśród konsumentów jest bardzo duża. Konsumenci mają coraz większy dostęp do informacji i publikacji organizacji ekologicznych.
Jeśli chodzi o tendencje rozwoju "zielonego konsumeryzmu" w przyszłości, to istnieją dwie grupy poglądów na ten temat. Z jednej strony istnieje teza, że nie jest to tendencja krótkookresowa, gdyż ludzie są coraz bardziej świadomi różnego rodzaju zagrożeń dla środowiska naturalnego i będą starali się zapobiegać jego degradacji. Pojawiają się jednak także opinie przeciwne, zgodnie z którymi ta tendencja się nie utrzyma, ponieważ konsumenci stają się nieufni wobec haseł ekologicznych producentów, których produkty nie spełniają takich wymogów. Rzeczywiście, np. w branży spożywczej obok prawdziwej ekożywności
ekologiczna wśród konsumentów jest bardzo duża. Konsumenci mają coraz większy dostęp do informacji i publikacji organizacji ekologicznych.<br>Jeśli chodzi o tendencje rozwoju "zielonego konsumeryzmu" w przyszłości, to istnieją dwie grupy poglądów na ten temat. Z jednej strony istnieje teza, że nie jest to tendencja krótkookresowa, gdyż ludzie są coraz bardziej świadomi różnego rodzaju zagrożeń dla środowiska naturalnego i będą starali się zapobiegać jego degradacji. Pojawiają się jednak także opinie przeciwne, zgodnie z którymi ta tendencja się nie utrzyma, ponieważ konsumenci stają się nieufni wobec haseł ekologicznych producentów, których produkty nie spełniają takich wymogów. Rzeczywiście, np. w branży spożywczej obok prawdziwej ekożywności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego