Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Świat i Podróże
Nr: 12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
krowy pobrzękujące dzwoneczkami, a wybudowany dom - tęsknotę za naturalnym pięknem drewna i kwiatów, wiszących z prawie każdego okna i balkonu. Austria ma opracowane międzynarodowe logo. Jest nim Serwus Austria. Takie logo dotyczące naszego kraju po raz pierwszy pokazane zostało na World Travel Market w Londynie.
Polska zajmuje ósme miejsce na świecie wśród krajów najczęściej odwiedzanych przez obcokrajowców i wysoką, czternastą lokatę w rankingu państw notujących najwyższe dochody z przyjeżdżających turystów. Jeśli ilość będzie przechodziła w jakość to być może nie tak daleko nam do potęgi turystycznej jaką jest mała Austria.
Anna Suliga

POLSKI OŚRODEK INFORMACJI TURYSTYCZNEJ W RZYMIE
Polacy chętnie wyjeżdżają
krowy pobrzękujące dzwoneczkami, a wybudowany dom - tęsknotę za naturalnym pięknem drewna i kwiatów, wiszących z prawie każdego okna i balkonu. Austria ma opracowane międzynarodowe logo. Jest nim Serwus Austria. Takie logo dotyczące naszego kraju po raz pierwszy pokazane zostało na World Travel Market w Londynie.<br>Polska zajmuje ósme miejsce na świecie wśród krajów najczęściej odwiedzanych przez obcokrajowców i wysoką, czternastą lokatę w rankingu państw notujących najwyższe dochody z przyjeżdżających turystów. Jeśli ilość będzie przechodziła w jakość to być może nie tak daleko nam do potęgi turystycznej jaką jest mała Austria. <br>&lt;au&gt;Anna Suliga&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;POLSKI OŚRODEK INFORMACJI TURYSTYCZNEJ W RZYMIE&lt;/tit&gt;<br>&lt;intro&gt;Polacy chętnie wyjeżdżają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego