Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
relacji innych ludzi. Jeśli problem jest dla nas wystarczająco istotny, nasz stosunek do niego uwzględnia opinie osób, których zdanie jest dla nas ważne. Tworzony jest także przez porównywanie docierających informacji z konsekwencjami naszych uprzednich doświadczeń. Przekaz wiadomości modyfikowany jest przez uczuciowe elementy postaw nadawcy wobec odbiorcy oraz odwrotnie. Im większa sympatia nadawcy do odbiorcy, tym bardziej prawdopodobne jest to, że jego wypowiedzi będą dla niego istotne. Przebieg komunikacji modyfikowany jest też przez poznawcze elementy postawy nadawcy wobec odbiorcy oraz odwrotnie. Wpływ ten jest szczególnie silny, gdy dotyczy cech odbiorcy związanych z desygnatami wiadomości.
Model Newcomba zakłada oszacowanie ilości informacji posiadanych przez
relacji innych ludzi. Jeśli problem jest dla nas wystarczająco istotny, nasz stosunek do niego uwzględnia opinie osób, których zdanie jest dla nas ważne. Tworzony jest także przez porównywanie docierających informacji z konsekwencjami naszych uprzednich doświadczeń. Przekaz wiadomości modyfikowany jest przez uczuciowe elementy postaw nadawcy wobec odbiorcy oraz odwrotnie. Im większa sympatia nadawcy do odbiorcy, tym bardziej prawdopodobne jest to, że jego wypowiedzi będą dla niego istotne. Przebieg komunikacji modyfikowany jest też przez poznawcze elementy postawy nadawcy wobec odbiorcy oraz odwrotnie. Wpływ ten jest szczególnie silny, gdy dotyczy cech odbiorcy związanych z desygnatami wiadomości. <br>Model Newcomba zakłada oszacowanie ilości informacji posiadanych przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego