Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na korzyści dla przedsiębiorstw, jakie wiążą się z posiadaniem takiego certyfikatu. Są one mianowicie następujące: Zwiększenie szans wejścia i utrzymania się na rynku, zwłaszcza na takim, gdzie działają już firmy dysponujące certyfikatami. Wielu przedsiębiorców uważa, że utrzymanie się na rynku bez tego systemu wymaga obniżenia cen o 710%.
Pewność, że system zarządzania w przedsiębiorstwie jest zorientowany na jakość, co daje szansę na zapewnienie wymaganej konkurencyjności. Podniesienie prestiżu firmy na rynku i wśród pracowników, polepszenie image przedsiębiorstwa i jego produktów oraz możliwość eksponowania faktu posiadania certyfikatu w działaniach promocyjnych. Ułatwianie kontaktów z odbiorcami w systemie poddostaw, ograniczanie wizyt i kontrolowania zakładu przez
na korzyści dla przedsiębiorstw, jakie wiążą się z posiadaniem takiego certyfikatu. Są one mianowicie następujące: Zwiększenie szans wejścia i utrzymania się na rynku, zwłaszcza na takim, gdzie działają już firmy dysponujące certyfikatami. Wielu przedsiębiorców uważa, że utrzymanie się na rynku bez tego systemu wymaga obniżenia cen o 710%.<br> Pewność, że system zarządzania w przedsiębiorstwie jest zorientowany na jakość, co daje szansę na zapewnienie wymaganej konkurencyjności. Podniesienie prestiżu firmy na rynku i wśród pracowników, polepszenie image przedsiębiorstwa i jego produktów oraz możliwość eksponowania faktu posiadania certyfikatu w działaniach promocyjnych. Ułatwianie kontaktów z odbiorcami w systemie poddostaw, ograniczanie wizyt i kontrolowania zakładu przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego