Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 22.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
na budowę dwóch tymczasowych przepraw i tamtędy skierować samochody. W tej chwili nie da się ostatecznie stwierdzić, które rozwiązanie zostanie wybrane - tłumaczy Małgorzata Gajewska, rzecznik ZDM. Nieoficjalnie wiadomo, że większość członków zarządu Warszawy wstępnie opowiada się za pierwszym wyjściem, czyli czasowym otwarciem wiaduktu prowadzącego w kierunku centrum. Jak wynika z szacunkowych wyliczeń, byłoby to tańsze i zdecydowanie mniej skomplikowane technicznie. Nawet przy optymistycznym założeniu, budowa tymczasowych estakad trwałaby najkrócej półtora miesiąca i kosztowała kilka milionów złotych. Wzmocnienie wiaduktu południowego tymczasem zajęłoby najwyżej miesiąc. Fachowcy nie mają wątpliwości - część wiaduktu w stronę centrum powinna zostać otwarta. Miejmy nadzieję, że warszawscy włodarze nie
na budowę dwóch tymczasowych przepraw i tamtędy skierować samochody. W tej chwili nie da się ostatecznie stwierdzić, które rozwiązanie zostanie wybrane - tłumaczy Małgorzata Gajewska, rzecznik ZDM. Nieoficjalnie wiadomo, że większość członków zarządu Warszawy wstępnie opowiada się za pierwszym wyjściem, czyli czasowym otwarciem wiaduktu prowadzącego w kierunku centrum. Jak wynika z szacunkowych wyliczeń, byłoby to tańsze i zdecydowanie mniej skomplikowane technicznie. Nawet przy optymistycznym założeniu, budowa tymczasowych estakad trwałaby najkrócej półtora miesiąca i kosztowała kilka milionów złotych. Wzmocnienie wiaduktu południowego tymczasem zajęłoby najwyżej miesiąc. Fachowcy nie mają wątpliwości - część wiaduktu w stronę centrum powinna zostać otwarta. Miejmy nadzieję, że warszawscy włodarze nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego