Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
sytuacji, gdy cena produktu w kraju importera jest znacznie wyższa niż w kraju producenta, reimport - czyli dokonywanie przez firmy nieautoryzowane importu produktów eksportowanych przez autoryzowanych eksporterów; występuje on wówczas, gdy poziom cen w kraju producenta-eksporetra jest wyższy od poziomu cen w kraju, do którego kierowany jest oficjalny eksport, lateralny "szary import" - czyli przepływ towarów między rynkami, na które jest kierowany eksport za pośrednictwem autoryzowanych pośredników handlowych.
Dużym zagrożeniem dla producentów jest reimport, ponieważ zagraża on poziomowi cen w kraju producenta, gdzie najprawdopodobniej ma duży udział i znaczenie tego rynku jest dla producenta większe, niż innych rynków.
Inne zagrożenie występuje w
sytuacji, gdy cena produktu w kraju importera jest znacznie wyższa niż w kraju producenta, reimport - czyli dokonywanie przez firmy nieautoryzowane importu produktów eksportowanych przez autoryzowanych eksporterów; występuje on wówczas, gdy poziom cen w kraju producenta-eksporetra jest wyższy od poziomu cen w kraju, do którego kierowany jest oficjalny eksport, lateralny "szary import" - czyli przepływ towarów między rynkami, na które jest kierowany eksport za pośrednictwem autoryzowanych pośredników handlowych.<br>Dużym zagrożeniem dla producentów jest reimport, ponieważ zagraża on poziomowi cen w kraju producenta, gdzie najprawdopodobniej ma duży udział i znaczenie tego rynku jest dla producenta większe, niż innych rynków.<br>Inne zagrożenie występuje w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego