Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
dlatego bardzo wiele nieporozumień jest na ten temat, bo nawet, jeżeli mogę powiedzieć, wiele ludzi, którzy się zajmują reklamą i są w marketingu, do końca nie bardzo rozumieją konceptu# marketingu, bo dziesięć lat to jest jeszcze bardzo wcześnie, oczywiście jest bardzo wiele osób w tym kraju, którzy działają na najwyższych szczeblach i którzy doskonale rozumieją procesy te, i dlatego, może tutaj wprowadzę, dlaczego powstała Rada Reklamy w Polsce, ona powstała przez tych wszystkich producenci#, którzy chcą działać na tym rynku, chcą działać uczciwie lub sprzedawać swoje produkty, wiedzą, że reklama musi mówić prawdę, musi się zachowywać etycznie według pewnych wskazówek, tutaj
dlatego bardzo wiele nieporozumień jest na ten temat, bo nawet, jeżeli mogę powiedzieć, wiele ludzi, którzy się zajmują reklamą i są w marketingu, do końca nie bardzo rozumieją konceptu# marketingu, bo dziesięć lat to jest jeszcze bardzo wcześnie, oczywiście jest bardzo wiele osób w tym kraju, którzy działają na najwyższych szczeblach i którzy doskonale rozumieją procesy te, i dlatego, może tutaj wprowadzę, dlaczego powstała Rada Reklamy w Polsce, ona powstała przez tych wszystkich producenci#, którzy chcą działać na tym rynku, chcą działać uczciwie lub sprzedawać swoje produkty, wiedzą, że reklama musi mówić prawdę, musi się zachowywać etycznie według pewnych wskazówek, tutaj
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego