Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
na strzelanie gola do własnej bramki. Prawda jest taka, że Sony jako producent sprzętu elektronicznego, który swego czasu zrewolucjonizował rynek muzyczny wprowadzając słynnego walkmana, i tym razem nie zamierzał oddać pola innym, choćby wbrew interesom własnych wydawnictw płytowych. W 2001 r. światowa fonografia znajdowała się już w stanie kryzysu, a szefowie centrali Sony Music głośno narzekali na Napstera i inne internetowe witryny muzyczne udostępniające pliki za cenę o wiele niższą od ceny płyt CD. Sprzedaż odtwarzaczy MP3 z pewnością ów kryzys pogłębiała, aliści stanowiła logiczny efekt rozeznania, wedle którego bardziej opłaca się inwestować w nowe technologie sprzętu elektronicznego doby Internetu niż
na strzelanie gola do własnej bramki. Prawda jest taka, że Sony jako producent sprzętu elektronicznego, który swego czasu zrewolucjonizował rynek muzyczny wprowadzając słynnego walkmana, i tym razem nie zamierzał oddać pola innym, choćby wbrew interesom własnych wydawnictw płytowych. W 2001 r. światowa fonografia znajdowała się już w stanie kryzysu, a szefowie centrali Sony Music głośno narzekali na Napstera i inne internetowe witryny muzyczne udostępniające pliki za cenę o wiele niższą od ceny płyt CD. Sprzedaż odtwarzaczy MP3 z pewnością ów kryzys pogłębiała, aliści stanowiła logiczny efekt rozeznania, wedle którego bardziej opłaca się inwestować w nowe technologie sprzętu elektronicznego doby Internetu niż
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego