Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
wspólna - idem per idem, czyli to samo przez to samo.
Tomasz Kamel prezentuje swoje umiejętności aktorskie - przebiera się, spaceruje, mówiąc do kamery, siedzi, leży, podskakuje, tylko po to, aby zapowiedzieć emisję kilkunastu, najczęściej zagranicznych, reklamówek. W ostatnim odcinku zastanawiał się, czy reklama jest sztuką. W tym celu, ubrany w strój szermierza, stał na tle dużego ekranu w białej przestrzeni studia i prowadził rozmowę z również przebranym za szermierza człowiekiem. Na ekranie pojawiały się gadające głowy. Jedne mówiły, że reklama jest sztuką, inne, że nie jest. I jeszcze kilka reklamówek i napisy końcowe ujawniające, że przy tym dziele pracowało kilkanaście osób, których
wspólna - &lt;foreign lang="lat"&gt;idem per idem&lt;/&gt;, czyli to samo przez to samo.<br>Tomasz Kamel prezentuje swoje umiejętności aktorskie - przebiera się, spaceruje, mówiąc do kamery, siedzi, leży, podskakuje, tylko po to, aby zapowiedzieć emisję kilkunastu, najczęściej zagranicznych, reklamówek. W ostatnim odcinku zastanawiał się, czy reklama jest sztuką. W tym celu, ubrany w strój szermierza, stał na tle dużego ekranu w białej przestrzeni studia i prowadził rozmowę z również przebranym za szermierza człowiekiem. Na ekranie pojawiały się gadające głowy. Jedne mówiły, że reklama jest sztuką, inne, że nie jest. I jeszcze kilka reklamówek i napisy końcowe ujawniające, że przy tym dziele pracowało kilkanaście osób, których
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego