Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
błąd. Za taką uznaje "każdą reklamę, która w jakikolwiek sposób, także przez swoją formę, wprowadza w błąd lub jest w stanie wprowadzić w błąd osoby, do których jest skierowana lub do których dociera i która wskutek takiego wprowadzenia w błąd może wpłynąć na ich postępowanie gospodarcze lub z tego powodu szkodzi albo jest w stanie szkodzić konkurentowi".
Ważne jest także określenie rodzaju danych, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu, czy reklama rzeczywiście wprowadza w błąd. Są to:
- cechy towarów i usług, takie jak: jakość, ilość, dostępność, rodzaj, wykonanie, skład, proces i data produkcji lub dostawy, przydatność do określonego celu, możliwości
błąd. Za taką uznaje "każdą reklamę, która w jakikolwiek sposób, także przez swoją formę, wprowadza w błąd lub jest w stanie wprowadzić w błąd osoby, do których jest skierowana lub do których dociera i która wskutek takiego wprowadzenia w błąd może wpłynąć na ich postępowanie gospodarcze lub z tego powodu szkodzi albo jest w stanie szkodzić konkurentowi".<br>Ważne jest także określenie rodzaju danych, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu, czy reklama rzeczywiście wprowadza w błąd. Są to:<br>- cechy towarów i usług, takie jak: jakość, ilość, dostępność, rodzaj, wykonanie, skład, proces i data produkcji lub dostawy, przydatność do określonego celu, możliwości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego