Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kampanii reklamowej, odnoszącej się do tego samego produktu.
W odniesieniu do klasycznego modelu Shannona-Weavera reklamę trudno jest określić mianem wiadomości w pełnym tego słowa znaczeniu. W trakcie trwania kampanii reklamowej dopiero staje się ona wiadomością i fakt ten jest jednym z podstawowych celów tej kampanii. Początkowo jest komunikatem tworzącym szum informacyjny. Osiągnięcie przez komunikat reklamowy pozycji intencjonalnie odbieranego przekazu jest także jednym z najistotniejszych mechanizmów tworzenia postawy wobec reklamowanego obiektu.

Efektem skutecznej kampanii reklamowej oraz pozostałych elementów marketing- -mix jest zakup. W wielu przypadkach nie jest on efektem decyzji, które można określić mianem racjonalnych. Nawet przy dużym ryzyku, związanym z ceną
kampanii reklamowej, odnoszącej się do tego samego produktu. <br>W odniesieniu do klasycznego modelu Shannona-Weavera reklamę trudno jest określić mianem wiadomości w pełnym tego słowa znaczeniu. W trakcie trwania kampanii reklamowej dopiero staje się ona wiadomością i fakt ten jest jednym z podstawowych celów tej kampanii. Początkowo jest komunikatem tworzącym szum informacyjny. Osiągnięcie przez komunikat reklamowy pozycji intencjonalnie odbieranego przekazu jest także jednym z najistotniejszych mechanizmów tworzenia postawy wobec reklamowanego obiektu. <br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br>Efektem skutecznej kampanii reklamowej oraz pozostałych elementów marketing- -mix jest zakup. W wielu przypadkach nie jest on efektem decyzji, które można określić mianem racjonalnych. Nawet przy dużym ryzyku, związanym z ceną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego