Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
opierają się na tzw. Nowych dyrektywach europejskich. Dyrektywy te określa i wydaje Europejska Rada Ministrów na wniosek Komisji Europejskiej, która przygotowuje je na podstawie wytycznych europejskich organizacji normalizacyjnych, m.in. CEN Committee Europeene de Normalisation i ETSI (Europejski Instytut Standardów Telekomunikacji).
Zakres funkcji różnych podmiotów w tworzeniu tych norm przedstawia tabl.27.
Przewiduje się, że za kilka lat ponad 40% wszystkich produktów sprzedawanych na rynku Unii Europejskiej będzie musiało posiadać znak CE. Towary, które po wejściu w życie dyrektyw nie będą w ten sposób oznakowane, nie zostaną dopuszczone do sprzedaży na rynkach UE. Można zatem wyciągnąć wniosek, że przedsiębiorstwa, które jako
opierają się na tzw. Nowych dyrektywach europejskich. Dyrektywy te określa i wydaje Europejska Rada Ministrów na wniosek Komisji Europejskiej, która przygotowuje je na podstawie wytycznych europejskich organizacji normalizacyjnych, m.in. CEN Committee Europeene de Normalisation i ETSI (Europejski Instytut Standardów Telekomunikacji).<br>Zakres funkcji różnych podmiotów w tworzeniu tych norm przedstawia tabl.27.<br>Przewiduje się, że za kilka lat ponad 40% wszystkich produktów sprzedawanych na rynku Unii Europejskiej będzie musiało posiadać znak CE. Towary, które po wejściu w życie dyrektyw nie będą w ten sposób oznakowane, nie zostaną dopuszczone do sprzedaży na rynkach UE. Można zatem wyciągnąć wniosek, że przedsiębiorstwa, które jako
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego