Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na temat czynników, o których była już mowa w kontekście macierzy McKinseya, a więc dokonuje się oceny zasobów rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, wpływających na sprawność działania przedsiębiorstwa w sferze produkcji, marketingu i finansów i innych jego funkcji.
Czynniki wpływające na pozycję przedsiębiorstwa na rynku przedstawione wg metody SWOT ukazuje tabl.32.
Wykorzystanie metody SWOT polega na dokonaniu 7 kroków, przy czym pierwsze cztery należą do etapu analizy, a pozostałe trzy to czynności związane z wyborem strategii przedsiębiorstwa.
Krok 1
Udzielenie odpowiedzi na zasadnicze pytania, dotyczące zakresu działania przedsiębiorstwa, określenie i scharakteryzowanie docelowych segmentów rynkowych firmy oraz sprecyzowanie kierunku działania przedsiębiorstwa
na temat czynników, o których była już mowa w kontekście macierzy McKinseya, a więc dokonuje się oceny zasobów rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, wpływających na sprawność działania przedsiębiorstwa w sferze produkcji, marketingu i finansów i innych jego funkcji.<br>Czynniki wpływające na pozycję przedsiębiorstwa na rynku przedstawione wg metody SWOT ukazuje tabl.32.<br>Wykorzystanie metody SWOT polega na dokonaniu 7 kroków, przy czym pierwsze cztery należą do etapu analizy, a pozostałe trzy to czynności związane z wyborem strategii przedsiębiorstwa.<br>Krok 1<br>Udzielenie odpowiedzi na zasadnicze pytania, dotyczące zakresu działania przedsiębiorstwa, określenie i scharakteryzowanie docelowych segmentów rynkowych firmy oraz sprecyzowanie kierunku działania przedsiębiorstwa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego