Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
największych rynkach UE, czyli w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii (79% siły nabywczej UE), to przyjętą strategią mogłoby być wycofanie się z tych mniejszych i tańszych rynków.
Jak już o tym była mowa, ważnym czynnikiem cenotwórczym są zróżnicowane stawki podatkowe - podatku od wartości dodanej. Wskazuje na to tabl.49. Dane tablicy potwierdzają opinię o występujących różnicach w stawkach podatkowych; od 15% w Niemczech do 25% w Szwecji i Danii.
Przedsiębiorcy działający na rynkach krajów Unii Europejskiej muszą być oczywiście świadomi innych warunków działania w tych krajach i różnej skłonności nabywców do płacenia zróżnicowanych cen. Mogą oni bowiem charakteryzować się różną cenową
największych rynkach UE, czyli w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii (79% siły nabywczej UE), to przyjętą strategią mogłoby być wycofanie się z tych mniejszych i tańszych rynków.<br>Jak już o tym była mowa, ważnym czynnikiem cenotwórczym są zróżnicowane stawki podatkowe - podatku od wartości dodanej. Wskazuje na to tabl.49. Dane tablicy potwierdzają opinię o występujących różnicach w stawkach podatkowych; od 15% w Niemczech do 25% w Szwecji i Danii.<br>Przedsiębiorcy działający na rynkach krajów Unii Europejskiej muszą być oczywiście świadomi innych warunków działania w tych krajach i różnej skłonności nabywców do płacenia zróżnicowanych cen. Mogą oni bowiem charakteryzować się różną cenową
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego