Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
już marek, takich jak After Eight, Polo Mint oraz KitKat. Podobna sytuacja zaistniała w przypadku zakupu firmy Kraft przez transnarodowy koncern Philip Morris za sumę czterokrotnie wyższą od wartości materialnych aktywów.

Przedsiębiorstwo działające na takim międzynarodowym rynku, jak wielki rynek Unii Europejskiej, musi dużą wagę przykładać do odpowiedniego brzmienia marki, tak aby można było stosować ją w 15 krajach. Oto najważniejsze zagrożenia: marki nowych innowacyjnych produktów są banalne i nie akcentują tych cech, pojawiają się problemy prawne, nazwa koncentruje się na cechach, które tracą na znaczeniu w miarę upływu czasu, nowa marka jest zbyt łatwa do podrobienia przez imitatorów, brzmienie marki ma
już marek, takich jak After Eight, Polo Mint oraz KitKat. Podobna sytuacja zaistniała w przypadku zakupu firmy Kraft przez transnarodowy koncern Philip Morris za sumę czterokrotnie wyższą od wartości materialnych aktywów.<br><br>Przedsiębiorstwo działające na takim międzynarodowym rynku, jak wielki rynek Unii Europejskiej, musi dużą wagę przykładać do odpowiedniego brzmienia marki, tak aby można było stosować ją w 15 krajach. Oto najważniejsze zagrożenia: marki nowych innowacyjnych produktów są banalne i nie akcentują tych cech, pojawiają się problemy prawne, nazwa koncentruje się na cechach, które tracą na znaczeniu w miarę upływu czasu, nowa marka jest zbyt łatwa do podrobienia przez imitatorów, brzmienie marki ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego