Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
słuchawkami kosztuje już niecałe 10 zł. Ale - jak skwapliwie wylicza John P. Lynch, prezes Lynki - największym wzięciem ze strony firm nadal cieszy się odzież (około 40 proc.) oraz długopisy (10 proc.).

Niekwestionowanym hitem ostatnich dwóch lat są noszone na szyi tzw. smycze: z promocyjnego punktu widzenia prezent doskonały, bo równocześnie tani, modny, pożądany i zwykle z dobrze widocznym logo. W kategorii prezentów droższych, którymi obdarowuje się tylko wybranych, na topie jest tzw. porsche design - eleganckie wyroby ze szkła a także z metalu. - Ostatnio wyraźnie wzrasta popularność prezentów użytkowych - mówi Aleksandra Pawłowska z firmy public relation Point of View. - Firmy starają się
słuchawkami kosztuje już niecałe 10 zł. Ale - jak skwapliwie wylicza John P. Lynch, prezes Lynki - największym wzięciem ze strony firm nadal cieszy się odzież (około 40 proc.) oraz długopisy (10 proc.).<br><br>Niekwestionowanym hitem ostatnich dwóch lat są noszone na szyi tzw. smycze: z promocyjnego punktu widzenia prezent doskonały, bo równocześnie tani, modny, pożądany i zwykle z dobrze widocznym logo. W kategorii prezentów droższych, którymi obdarowuje się tylko wybranych, na topie jest tzw. porsche design - eleganckie wyroby ze szkła a także z metalu. - Ostatnio wyraźnie wzrasta popularność prezentów użytkowych - mówi Aleksandra Pawłowska z firmy public relation Point of View. - Firmy starają się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego