Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 01.03 (1)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
więcej wiemy, tym lepiej możemy dopasować ofertę do potrzeb, możliwości i stylu życia - mówi Marek Szcześniak z MultiBanku. Takie szycie oferty na miarę od lat z powodzeniem funkcjonuje na Zachodzie. Na przykład jedna z sieci telefonii komórkowych w Wielkiej Brytanii co miesiąc na podstawie billingu przyporządkowuje klientowi najtańszą dla niego taryfę. Mniej nietrafionych kredytów to również tańsze opłaty i niższe odsetki w bankach, bo przecież za nierzetelnych klientów płacą ci uczciwi. - Na Zachodzie ludzie są przyzwyczajeni, że różne instytucje zbierają o nich wiele informacji. Wiedzą, że zanim bank da im pieniądze, muszą się zgodzić na dokładny wywiad - mówi Mariusz Wyżycki.

Tak
więcej wiemy, tym lepiej możemy dopasować ofertę do potrzeb, możliwości i stylu życia - mówi Marek Szcześniak z MultiBanku. Takie szycie oferty na miarę od lat z powodzeniem funkcjonuje na Zachodzie. Na przykład jedna z sieci telefonii komórkowych w Wielkiej Brytanii co miesiąc na podstawie billingu przyporządkowuje klientowi najtańszą dla niego taryfę. Mniej nietrafionych kredytów to również tańsze opłaty i niższe odsetki w bankach, bo przecież za nierzetelnych klientów płacą ci uczciwi. - Na Zachodzie ludzie są przyzwyczajeni, że różne instytucje zbierają o nich wiele informacji. Wiedzą, że zanim bank da im pieniądze, muszą się zgodzić na dokładny wywiad - mówi Mariusz Wyżycki.<br><br>Tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego