Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 19.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
także poprawę jakości obsługi klienta. Skrócony zostanie czas przyłączania nowych klientów do sieci, dzięki możliwości telefonicznego przedstawiania zgłoszeń, a biura obsługi klienta otrzymają większe kompetencje m.in. przy rozpatrywaniu reklamacji, udzielaniu zniżek i umarzaniu zaległości w płatnościach. Podobnie jak w sieciach komórkowych, TP SA zamierza wprowadzić programy lojalnościowe oraz zróżnicować taryfy dla poszczególnych grup odbiorców. Przedstawiciele spółki nie chcieli mówić o prognozach finansowych podobnie jak o szczegółach zapowiedzianych wcześniej zwolnień, które mają objąć 20 proc. załogi przedsiębiorstwa.


Łatwiejsze kredyty

Dzięki powołaniu systemu lokalnych instytucji wspierających małe i średnie firmy, przedsiębiorcy będą mieli łatwiejszy dostęp do funduszy i poręczeń kredytowych. Będą one
także poprawę jakości obsługi klienta. Skrócony zostanie czas przyłączania nowych klientów do sieci, dzięki możliwości telefonicznego przedstawiania zgłoszeń, a biura obsługi klienta otrzymają większe kompetencje m.in. przy rozpatrywaniu reklamacji, udzielaniu zniżek i umarzaniu zaległości w płatnościach. Podobnie jak w sieciach komórkowych, TP SA zamierza wprowadzić programy &lt;orig&gt;lojalnościowe&lt;/&gt; oraz zróżnicować taryfy dla poszczególnych grup odbiorców. Przedstawiciele spółki nie chcieli mówić o prognozach finansowych podobnie jak o szczegółach zapowiedzianych wcześniej zwolnień, które mają objąć 20 proc. załogi przedsiębiorstwa.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news"&gt;<br>&lt;tit&gt;Łatwiejsze kredyty&lt;/&gt;<br><br>Dzięki powołaniu systemu lokalnych instytucji wspierających małe i średnie firmy, przedsiębiorcy będą mieli łatwiejszy dostęp do funduszy i poręczeń kredytowych. Będą one
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego