Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
Do dzisiaj nikt nie wie, jakiej techniki ŤScratchť używał - wspomina Max Romeo. - Miał tam czterośladowy magnetofonik, a wydawało się, że upychał na taśmie z szesnaście Śladów". Perry tłumaczył to tak: "Ja mam cztery ślady, a pozostałe dwadzieścia pożyczam z Kosmosu. Jestem pasterzem dubu".
Właśnie dzięki magii Black Ark i wypracowanej techniki miksowania Perry zdołał uzyskać brzmienie zdumiewająco inne od brzmienia innych producentów, choć przecież wszyscy korzystali z gry tych samych znakomitych muzyków.
Lee "Scratch" Perry, Edward "Bunny" Lee, Osbourne "King Tubby" Ruddock pracowali w prymitywnych warunkach, a jednak stworzyli podstawy dzisiejszego myślenia o muzyce. Byli pionierami szaleństwa remiksów, tak popularnych od
Do dzisiaj nikt nie wie, jakiej techniki ŤScratchť używał - wspomina Max Romeo. - Miał tam czterośladowy magnetofonik, a wydawało się, że upychał na taśmie z szesnaście Śladów". Perry tłumaczył to tak: "Ja mam cztery ślady, a pozostałe dwadzieścia pożyczam z Kosmosu. Jestem pasterzem dubu".<br>Właśnie dzięki magii Black Ark i wypracowanej techniki miksowania Perry zdołał uzyskać brzmienie zdumiewająco inne od brzmienia innych producentów, choć przecież wszyscy korzystali z gry tych samych znakomitych muzyków.<br>Lee "Scratch" Perry, Edward "Bunny" Lee, Osbourne "King Tubby" Ruddock pracowali w prymitywnych warunkach, a jednak stworzyli podstawy dzisiejszego myślenia o muzyce. Byli pionierami szaleństwa remiksów, tak popularnych od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego