Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
strategii jakości na szczegółowe specyfikacje techniczne i marketingowe, odpowiadające potrzebom i wymaganiom nabywców,
3) rozłożeniu obowiązków i odpowiedzialności za jakość produktów w całym przedsiębiorstwie, a nie tylko w służbie sterowania jakością,
4) objaśnianiu i przestrzeganiu zasad pracy obowiązujących kadrę kierowniczą przedsiębiorstwa i służbę sterowania jakością, akcentujących odpowiedzialność za system jakości, technologię i wyniki ekonomiczne,
5) ciągłym motywowaniu pracowników do osiągania i oceny jakościowych wyników przedsiębiorstwa. Prowadzenie działań w wymienionych obszarach powinno odbywać się z uwzględnieniem następujących zasad:
jakość nie jest wyłącznie funkcją techniczną i celem służby sterowania jakością, lecz kompleksowym procesem obejmującym całe przedsiębiorstwo,
w pracy nad jakością muszą być widoczne
strategii jakości na szczegółowe specyfikacje techniczne i marketingowe, odpowiadające potrzebom i wymaganiom nabywców,<br>3) rozłożeniu obowiązków i odpowiedzialności za jakość produktów w całym przedsiębiorstwie, a nie tylko w służbie sterowania jakością,<br>4) objaśnianiu i przestrzeganiu zasad pracy obowiązujących kadrę kierowniczą przedsiębiorstwa i służbę sterowania jakością, akcentujących odpowiedzialność za system jakości, technologię i wyniki ekonomiczne,<br>5) ciągłym motywowaniu pracowników do osiągania i oceny jakościowych wyników przedsiębiorstwa. Prowadzenie działań w wymienionych obszarach powinno odbywać się z uwzględnieniem następujących zasad:<br> jakość nie jest wyłącznie funkcją techniczną i celem służby sterowania jakością, lecz kompleksowym procesem obejmującym całe przedsiębiorstwo,<br> w pracy nad jakością muszą być widoczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego