Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
na zachęcić ich, i stworzyć im warunki, żeby pracowali na tyle sensownie, żeby mieć po prostu satysfakcję z tej pracy.
Ja tutaj jeden przykład chciałem taki podać bardzo charakterystyczny, co się robi, jeżeli uczeń jakiegoś nauczyciela zdobywa laury, na przykład, wygrywa olimpiadę przedmiotową? No, najprostsze stwierdzenie to jest życiowy sukces tego nauczyciela
- I życiowy sukces ucznia.
- No, ja wtedy mówię ucznia też, natomiast ja mówię, co się mówi pod adresem nauczyciela, to jest twój życiowy sukces, jak wspaniale, gratulujemy i tak dalej, i to jest pewien schemat, w którym tkwimy, od lat, dlatego, że dla mnie osobiście życiowym sukcesem tego nauczyciela
na zachęcić ich, i stworzyć im warunki, żeby pracowali na tyle sensownie, żeby mieć po prostu satysfakcję z tej pracy. <br>Ja tutaj jeden przykład chciałem taki podać bardzo charakterystyczny, co się robi, jeżeli uczeń jakiegoś nauczyciela zdobywa laury, na przykład, wygrywa olimpiadę przedmiotową? No, najprostsze stwierdzenie to jest życiowy sukces tego nauczyciela&#133;&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt; - I życiowy sukces ucznia.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - No, ja wtedy mówię ucznia też, natomiast ja mówię, co się mówi pod adresem nauczyciela, to jest twój życiowy sukces, jak wspaniale, gratulujemy i tak dalej, i to jest pewien schemat, w którym tkwimy, od lat, dlatego, że dla mnie osobiście życiowym sukcesem tego nauczyciela
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego