Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w reklamie może być opracowanie przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu Międzynarodowego kodeksu reklamy, na którym wzorują się autorzy podobnych zbiorów zasad reklamy, tworzonych w różnych krajach. Pierwsza wersja tego międzynarodowego kodeksu powstała w 1937r. Był on potem jeszcze kilkakrotnie modyfikowany w latach 1949, 1955, 1973 i 1986. Dokładnie na temat zasad zawartych w tym kodeksie będzie mowa dalej, przy charakterystyce zasad promocji o charakterze międzynarodowym.
Również w Polsce podjęto próbę opracowania kodeksu reklamowego pod nazwą Polskiego kodeksu etyki reklamowej. Jego projekt został przygotowany przez wspomnianą już Koalicję Wolnego Słowa VOX. Kodeks ten jest oparty głównie na rozwiązaniach przyjętych w Międzynarodowym
w reklamie może być opracowanie przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu Międzynarodowego kodeksu reklamy, na którym wzorują się autorzy podobnych zbiorów zasad reklamy, tworzonych w różnych krajach. Pierwsza wersja tego międzynarodowego kodeksu powstała w 1937r. Był on potem jeszcze kilkakrotnie modyfikowany w latach 1949, 1955, 1973 i 1986. Dokładnie na temat zasad zawartych w tym kodeksie będzie mowa dalej, przy charakterystyce zasad promocji o charakterze międzynarodowym.<br>Również w Polsce podjęto próbę opracowania kodeksu reklamowego pod nazwą Polskiego kodeksu etyki reklamowej. Jego projekt został przygotowany przez wspomnianą już Koalicję Wolnego Słowa VOX. Kodeks ten jest oparty głównie na rozwiązaniach przyjętych w Międzynarodowym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego