Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 1999
społecznych - aspekty praktyczne.
Chcielibyśmy by wszystkie spotkania w pełni odpowiadały Państwa potrzebom i oczekiwaniom. Stąd też zapraszamy do wspólnego decydowania o ich tematyce i proponujemy by od września to Państwo byli autorami tematów kolejnych szkoleń. Prosimy zatem o przesłanie razem ze zgłoszeniem uczestnictwa propozycji następnych tematów spotkań w poszczególnych grupach tematycznych. Najczęściej powtarzające się w Państwa zgłoszeniach tematy będą realizowane na spotkaniach w kolejnych miesiącach. Każde spotkanie będzie poświęcone w pierwszej części omówieniu przez wykładowcę tematu wiodącego w pozostałej części zaś odpowiedziom na Państwa pytania z zakresu stosowania omawianych przepisów. Wiemy, że takie spotkania to oprócz pogłębienia wiedzy i umiejętności zawodowych
społecznych - aspekty praktyczne.<br>Chcielibyśmy by wszystkie spotkania w pełni odpowiadały Państwa potrzebom i oczekiwaniom. Stąd też zapraszamy do wspólnego decydowania o ich tematyce i proponujemy by od września to Państwo byli autorami tematów kolejnych szkoleń. Prosimy zatem o przesłanie razem ze zgłoszeniem uczestnictwa propozycji następnych tematów spotkań w poszczególnych grupach tematycznych. Najczęściej powtarzające się w Państwa zgłoszeniach tematy będą realizowane na spotkaniach w kolejnych miesiącach. Każde spotkanie będzie poświęcone w pierwszej części omówieniu przez wykładowcę tematu wiodącego w pozostałej części zaś odpowiedziom na Państwa pytania z zakresu stosowania omawianych przepisów. Wiemy, że takie spotkania to oprócz pogłębienia wiedzy i umiejętności zawodowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego