Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że uwarunkowania ekologiczne stanowią istotny czynnik wpływający na decyzje marketingowe przedsiębiorstw. Głównie chodzi o decyzje dotyczące kształtowania produktu pod kątem ekologicznym i prowadzenia promocji, dzięki której te przedsięwzięcia stają się znane konsumentom coraz bardziej świadomym ekologicznie. Pewien wpływ mają te tendencje na nowe podejście do dystrybucji. Wpływ na cenę - to konieczność liczenia się z jej podnoszeniem na skutek wzrostu kosztów. Potrzebny jest pewien kompromis między uwzględnianiem czynnika ekologicznego, który do tego wzrostu kosztów prowadzi, a zachowaniem konkurencyjności cenowej przedsiębiorstwa.

2.8. Otoczenie technologiczne

Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej muszą w
swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że uwarunkowania ekologiczne stanowią istotny czynnik wpływający na decyzje marketingowe przedsiębiorstw. Głównie chodzi o decyzje dotyczące kształtowania produktu pod kątem ekologicznym i prowadzenia promocji, dzięki której te przedsięwzięcia stają się znane konsumentom coraz bardziej świadomym ekologicznie. Pewien wpływ mają te tendencje na nowe podejście do dystrybucji. Wpływ na cenę - to konieczność liczenia się z jej podnoszeniem na skutek wzrostu kosztów. Potrzebny jest pewien kompromis między uwzględnianiem czynnika ekologicznego, który do tego wzrostu kosztów prowadzi, a zachowaniem konkurencyjności cenowej przedsiębiorstwa.<br><br>&lt;tit&gt;2.8. Otoczenie technologiczne&lt;/&gt;<br><br>Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej muszą w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego