Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 21
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
Vincenta gra Travolta, śpiewak liryczny adorowany przez dziewczęta i zazwyczaj występujący w rolach cukierkowych: tu łączy wykonawstwo mordów z potulnością, biernością i wreszcie niemrawością, w rezultacie której sam zostaje rąbnięty przez Bruce'a Willisa. Ten z kolei - z reguły wyczynowiec w kawałkach cyrkowych, gra boksera usiłującego być chytrym, mimo że jest tępakiem; wraca do swego poprzedniego mieszkania słusznie opuszczonego, bo czeka tam na niego Travolta z wyrokiem, ale uważa, że musi odzyskać pamiątkowy zegarek ręczny, który jego ojciec wzięty do niewoli w Wietnamie ukrywał w obozie w kiszce stolcowej (tak jest!). Są to portreciki nieocenione. Oraz sceny, które wywołują eksplozje śmiechu na
Vincenta gra Travolta, śpiewak liryczny adorowany przez dziewczęta i zazwyczaj występujący w rolach cukierkowych: tu łączy wykonawstwo mordów z potulnością, biernością i wreszcie niemrawością, w rezultacie której sam zostaje rąbnięty przez Bruce'a Willisa. Ten z kolei - z reguły wyczynowiec w kawałkach cyrkowych, gra boksera usiłującego być chytrym, mimo że jest tępakiem; wraca do swego poprzedniego mieszkania słusznie opuszczonego, bo czeka tam na niego Travolta z wyrokiem, ale uważa, że musi odzyskać pamiątkowy zegarek ręczny, który jego ojciec wzięty do niewoli w Wietnamie ukrywał w obozie w kiszce stolcowej (tak jest!). Są to portreciki nieocenione. Oraz sceny, które wywołują eksplozje śmiechu na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego