Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
ds. transportu i spedycji samochodowej w katowickim oddziale C. Hartwig SA. Gdy za przejazd autostradą A-4 trzeba będzie płacić, ciężarówki zjadą na wąskie i zatłoczone drogi biegnące przez miasta położone obok tej trasy. To samo zrobią kierowcy samochodów osobowych. Rezultat łatwo przewidzieć. - Zablokują nas. Przekonujemy się o tym już teraz, gdy na autostradzie są remonty - mówi Tadeusz Szczudło, wiceprezydent Jaworzna, przez które przejeżdża dziś 20 tys. pojazdów na dobę. Miasto ma szansę na 12 mln USD kredytu na budowę obwodnicy, ale co najmniej przez dwa lata ruch pojazdów omijających autostradę sparaliżuje centrum, gdyż liczba samochodów zwiększy się o 30 proc. W
ds. transportu i spedycji samochodowej w katowickim oddziale C. Hartwig SA. Gdy za przejazd autostradą A-4 trzeba będzie płacić, ciężarówki zjadą na wąskie i zatłoczone drogi biegnące przez miasta położone obok tej trasy. To samo zrobią kierowcy samochodów osobowych. Rezultat łatwo przewidzieć. - Zablokują nas. Przekonujemy się o tym już teraz, gdy na autostradzie są remonty - mówi Tadeusz Szczudło, wiceprezydent Jaworzna, przez które przejeżdża dziś 20 tys. pojazdów na dobę. Miasto ma szansę na 12 mln USD kredytu na budowę obwodnicy, ale co najmniej przez dwa lata ruch pojazdów omijających autostradę sparaliżuje centrum, gdyż liczba samochodów zwiększy się o 30 proc. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego