Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
związanych z reklamą.
Wracając do przedmiotowej charakterystyki norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli chodzi o przepisy prawne wiążące się z ochroną konsumentów, to można wśród nich wyróżnić takie, które chronią wszystkich konsumentów i takie, które zapewniają szczególną ochronę wybranym ich grupom. Przede wszystkim dotyczy to dzieci, które są szczególnie wrażliwe na reklamę. Potwierdziły to liczne badania dotyczące oddziaływania reklamy na dzieci także w Polsce. Z badań amerykańskich, przeprowadzonych w latach siedemdziesiątych wynika, że 40% małych dzieci w wieku 57 lat nie odróżnia filmów reklamowych od pozostałych pozycji programu telewizyjnego.
Regulacja prawna dotycząca promocji jest także odbiciem
związanych z reklamą.<br>Wracając do przedmiotowej charakterystyki norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli chodzi o przepisy prawne wiążące się z ochroną konsumentów, to można wśród nich wyróżnić takie, które chronią wszystkich konsumentów i takie, które zapewniają szczególną ochronę wybranym ich grupom. Przede wszystkim dotyczy to dzieci, które są szczególnie wrażliwe na reklamę. Potwierdziły to liczne badania dotyczące oddziaływania reklamy na dzieci także w Polsce. Z badań amerykańskich, przeprowadzonych w latach siedemdziesiątych wynika, że 40% małych dzieci w wieku 57 lat nie odróżnia filmów reklamowych od pozostałych pozycji programu telewizyjnego.<br>Regulacja prawna dotycząca promocji jest także odbiciem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego