Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 13.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
175 tys. złotych firmie OTIS, która wyłączyła dźwigi. Według Anny Wrony z działu marketingu OTIS, to zadłużenie jest znacznie wyższe. - Reagowaliśmy na każdą informację o awarii. Ale po naprawie klient nie zawsze podpisywał przyjęcie zlecenia, więc nie można wymóc na nim zwrotu kosztów - mówi Anna Wrona. - Nie jesteśmy w stanie tolerować dalszych długów PKP - dodaje. PKP tłumaczą się, że same mają tylu dłużników (jednym z największych jest firma "INTER COMMERSE", która do tej pory nie zapłaciła kolei 2 mln złotych za dzierżawę terenu), że nie starcza im na przysłowiowy chleb. - Jesteśmy zmuszeni dokonywać wyboru tzw. mniejszego zła. Jak zapłacimy OTIS-owi
175 tys. złotych firmie OTIS, która wyłączyła dźwigi. Według Anny Wrony z działu marketingu OTIS, to zadłużenie jest znacznie wyższe. - Reagowaliśmy na każdą informację o awarii. Ale po naprawie klient nie zawsze podpisywał przyjęcie zlecenia, więc nie można wymóc na nim zwrotu kosztów - mówi Anna Wrona. - Nie jesteśmy w stanie tolerować dalszych długów PKP - dodaje. PKP tłumaczą się, że same mają tylu dłużników (jednym z największych jest firma "INTER COMMERSE", która do tej pory nie zapłaciła kolei 2 mln złotych za dzierżawę terenu), że nie starcza im na przysłowiowy chleb. - Jesteśmy zmuszeni dokonywać wyboru tzw. mniejszego zła. Jak zapłacimy <orig>OTIS-owi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego