Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
z jednego kraju UE,
- transakcje w ramach UE - mają one zasięg międzynarodowy, ale wszystkie firmy pochodzą z krajów UE,
- transakcje, w których uczestniczą przedsiębiorstwa z UE i z innych krajów.
Analiza rozwoju transakcji wykupów i przejęć ukazuje ich ewolucję. Widać, że w drugiej połowie lat osiemdziesiątych rozwijały się głównie takie transakcje między przedsiębiorstwami z jednego kraju. Od 1987r. rozpoczął się szybki rozwój transakcji między firmami z różnych krajów Unii Europejskiej, natomiast na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych zanotowano wzrost liczby przejęć i wykupów w skali międzynarodowej. Transakcje narodowe zaczęły tracić na znaczeniu. Szczytowy rozwój przejęć i wykupów nastąpił w 1990r., na
z jednego kraju UE,<br>- transakcje w ramach UE - mają one zasięg międzynarodowy, ale wszystkie firmy pochodzą z krajów UE,<br>- transakcje, w których uczestniczą przedsiębiorstwa z UE i z innych krajów.<br>Analiza rozwoju transakcji wykupów i przejęć ukazuje ich ewolucję. Widać, że w drugiej połowie lat osiemdziesiątych rozwijały się głównie takie transakcje między przedsiębiorstwami z jednego kraju. Od 1987r. rozpoczął się szybki rozwój transakcji między firmami z różnych krajów Unii Europejskiej, natomiast na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych zanotowano wzrost liczby przejęć i wykupów w skali międzynarodowej. Transakcje narodowe zaczęły tracić na znaczeniu. Szczytowy rozwój przejęć i wykupów nastąpił w 1990r., na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego