Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
1987r. rozpoczął się szybki rozwój transakcji między firmami z różnych krajów Unii Europejskiej, natomiast na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych zanotowano wzrost liczby przejęć i wykupów w skali międzynarodowej. Transakcje narodowe zaczęły tracić na znaczeniu. Szczytowy rozwój przejęć i wykupów nastąpił w 1990r., na co miał wpływ rozwój tego rodzaju transakcji w ramach Unii Europejskiej i w szerszym wymiarze międzynarodowym. W tym momencie można ponownie wskazać na przyczynę rozwoju tych transakcji, jaką było tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego w ówczesnej EWG. Przedsiębiorstwa przewidując nasilenie się konkurencji dokonywały restrukturyzacji i koncentracji kapitału. Dotyczyło to głównie firm europejskich, ale także przedsiębiorstw z krajów nie
1987r. rozpoczął się szybki rozwój transakcji między firmami z różnych krajów Unii Europejskiej, natomiast na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych zanotowano wzrost liczby przejęć i wykupów w skali międzynarodowej. Transakcje narodowe zaczęły tracić na znaczeniu. Szczytowy rozwój przejęć i wykupów nastąpił w 1990r., na co miał wpływ rozwój tego rodzaju transakcji w ramach Unii Europejskiej i w szerszym wymiarze międzynarodowym. W tym momencie można ponownie wskazać na przyczynę rozwoju tych transakcji, jaką było tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego w ówczesnej EWG. Przedsiębiorstwa przewidując nasilenie się konkurencji dokonywały restrukturyzacji i koncentracji kapitału. Dotyczyło to głównie firm europejskich, ale także przedsiębiorstw z krajów nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego