Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tych kosztów będzie stwarzała przedsiębiorstwom szansę na obniżenie cen swych produktów. Obecnie te koszty są bardziej odczuwalne przez mniejsze kraje i mniejsze firmy. Waluty mniejszych krajów rzadziej są bowiem akceptowane przez partnerów handlowych i liczba wymian dewiz jest większa. Jeśli chodzi o małe przedsiębiorstwa, to dokonują one zazwyczaj mniejszych wartościowo transakcji i z tego powodu mają mniejsze szanse uzyskać od banków obniżki prowizji z tytułu wymiany dewiz. Z tego wynika wniosek, że wyeliminowanie tych kosztów będzie miało większe znaczenie dla małych i średnich firm.
Ten pozytywny efekt będzie oczywiście dotyczył także polskich eksporterów. Wyeliminowanie ryzyka kursowego i zmniejszenie kosztów wymiany dewiz
tych kosztów będzie stwarzała przedsiębiorstwom szansę na obniżenie cen swych produktów. Obecnie te koszty są bardziej odczuwalne przez mniejsze kraje i mniejsze firmy. Waluty mniejszych krajów rzadziej są bowiem akceptowane przez partnerów handlowych i liczba wymian dewiz jest większa. Jeśli chodzi o małe przedsiębiorstwa, to dokonują one zazwyczaj mniejszych wartościowo transakcji i z tego powodu mają mniejsze szanse uzyskać od banków obniżki prowizji z tytułu wymiany dewiz. Z tego wynika wniosek, że wyeliminowanie tych kosztów będzie miało większe znaczenie dla małych i średnich firm.<br>Ten pozytywny efekt będzie oczywiście dotyczył także polskich eksporterów. Wyeliminowanie ryzyka kursowego i zmniejszenie kosztów wymiany dewiz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego