Typ tekstu: Książka
Autor: Oprzędkiewicz Janusz, Stolarski Bolesław
Tytuł: Komputerowe monitorowanie niezawodności samochodów
Rok: 2000
skrót L), to np. eksploatacja samochodów w transporcie wewnątrzzakładowym, produkcja samochodów.
Średnio ciężkie warunki eksploatacji (skrót SC), to np. transport miejski.
Normalne warunki eksploatacji (skrót N), to np. transport indywidualny.
Ciężkie warunki eksploatacji (skrót C), to np. transport terenowy w strefie umiarkowanej.
Bardzo ciężkie warunki eksploatacji (skrót BC), to np. transport w tropiku, dżungli, w warunkach polarnych i w trakcie działań wojennych.
Wartość ucięcia C jest uwarunkowana fizycznie.
Dalsze typowe dla symulacji eksploatacji generatory liczb pseudolosowych mają następującą postać:




Parametry XWEI dla różnych warunków eksploatacji zostały zestawione w tabeli 3.1.


Parametr B dla różnych warunków eksploatacji w tabeli 3.2
skrót L), to np. eksploatacja samochodów w transporcie wewnątrzzakładowym, produkcja samochodów. <br>Średnio ciężkie warunki eksploatacji (skrót SC), to np. transport miejski. <br>Normalne warunki eksploatacji (skrót N), to np. transport indywidualny.<br>Ciężkie warunki eksploatacji (skrót C), to np. transport terenowy w strefie umiarkowanej. <br>Bardzo ciężkie warunki eksploatacji (skrót BC), to np. transport w tropiku, dżungli, w warunkach polarnych i w trakcie działań wojennych. <br>Wartość ucięcia C jest uwarunkowana fizycznie. <br>Dalsze typowe dla symulacji eksploatacji generatory liczb pseudolosowych mają następującą postać:<br><br><br>&lt;gap&gt;<br><br>Parametry XWEI dla różnych warunków eksploatacji zostały zestawione w tabeli 3.1.<br>&lt;gap&gt;<br><br>Parametr B dla różnych warunków eksploatacji w tabeli 3.2
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego