Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Gierałtowski z Kolprojektu.

Trasa zaczynałaby się w Mirkowie, potem na wysokości Nowej Iwicznej łączyłaby się z linią radomską. Autobus kończyłby bieg na Dworcu Zachodnim, choć zdaniem specjalistów korzystniejsze byłoby doprowadzenie linii do zlikwidowanego obecnie Dworca Głównego (pasażerowie mieliby o wiele więcej możliwości przesiadek).

Cała trasa miałaby 14 przystanków (te z trasy do Radomia i nowe w Jeziornie, Skolimowie, Piasecznie, Mysiadle), podróż trwałaby ok. 35 minut. W godzinach szczytu autobusy kursowałyby co 20-25 minut, poza szczytem co godzinę. - Pociągi z węglem jeździłyby poza godzinami szczytu i nocą - wyjaśnia Janusz Szkopiński z Kolprojektu. - W ten sposób dałoby się pogodzić transport do elektrociepłowni
Gierałtowski z Kolprojektu. <br><br>Trasa zaczynałaby się w Mirkowie, potem na wysokości Nowej Iwicznej łączyłaby się z linią radomską. Autobus kończyłby bieg na Dworcu Zachodnim, choć zdaniem specjalistów korzystniejsze byłoby doprowadzenie linii do zlikwidowanego obecnie Dworca Głównego (pasażerowie mieliby o wiele więcej możliwości przesiadek). <br><br>Cała trasa miałaby 14 przystanków (te z trasy do Radomia i nowe w Jeziornie, Skolimowie, Piasecznie, Mysiadle), podróż trwałaby ok. 35 minut. W godzinach szczytu autobusy kursowałyby co 20-25 minut, poza szczytem co godzinę. - Pociągi z węglem jeździłyby poza godzinami szczytu i nocą - wyjaśnia Janusz Szkopiński z Kolprojektu. - W ten sposób dałoby się pogodzić transport do elektrociepłowni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego