Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 19
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
tego typu co Zakopane nie ma takich reklam. Nie ma takiego, brzydko mówiąc - kociokwiku.
Wiceburmistrz szybko jednak przyznał, że w całej sprawie chodzi o pieniądze - Dochód za reklamę w pasie drogowym musi pójść do miasta, a nie do właściciela lokalu. Nie zgadzamy się na korzyści jednostronne - ujawniał szczerze przedstawiciel władzy troskę o kasę miasta - My wiemy, że obywatele tego miasta podstępnie rozmawiają z firmami . Firma, która chce się reklamować, musi przyjść najpierw do nas, chodzi o zmianę kolejności. Na razie jedynym pozytywnym przykładem jest firma Tymbark. Pieniądze z reklam przeznaczone będą na utrzymanie dróg.
Nieco dalej z wyjaśnieniami motywacji działań Zarządu
tego typu co Zakopane nie ma takich reklam. Nie ma takiego, brzydko mówiąc - kociokwiku.<br>Wiceburmistrz szybko jednak przyznał, że w całej sprawie chodzi o pieniądze - Dochód za reklamę w pasie drogowym musi pójść do miasta, a nie do właściciela lokalu. &lt;gap&gt; Nie zgadzamy się na korzyści jednostronne - ujawniał szczerze przedstawiciel władzy troskę o kasę miasta - My wiemy, że obywatele tego miasta podstępnie rozmawiają z firmami &lt;gap&gt;. Firma, która chce się reklamować, musi przyjść najpierw do nas, chodzi o zmianę kolejności.&lt;gap&gt; Na razie jedynym pozytywnym przykładem jest firma Tymbark. &lt;gap&gt; Pieniądze z reklam przeznaczone będą na utrzymanie dróg.<br>Nieco dalej z wyjaśnieniami motywacji działań Zarządu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego