Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
ma prawo wiedzieć, co ma do wyboru, to on sam zrobi najlepszy wybór.
Bardzo dziękujemy za rozmowę, przypomnę, że rozmawialiśmy z panią wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, panią Teresą no, jesteśmy chyba wszyscy mądrzejsi, bo po tej rozmowie, chociaż nie wiem, czy, czy zmieniły się nasze sposoby myślenia...
Myślę, że będziemy troszkę inaczej patrzeć na reklamę, nie

Panie Januszu, jak pan po tej rozmowie patrzy na, na reklamę?
Miałem takie same podejście do reklamy, i ja uważam, że jest potrzebna, mnie tylko jedno w reklamach drażni, w szczególnie w telewizji publicznej, to, co oni robią, to jest w ogóle łamanie prawa na
ma prawo wiedzieć, co ma do wyboru, to on sam zrobi najlepszy wybór.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Bardzo dziękujemy za rozmowę, przypomnę, że rozmawialiśmy z panią wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, panią Teresą &lt;gap&gt; no, jesteśmy chyba wszyscy mądrzejsi, bo po tej rozmowie, chociaż nie wiem, czy, czy zmieniły się nasze sposoby myślenia&lt;/&gt;...<br>&lt;who1&gt;Myślę, że będziemy troszkę inaczej patrzeć na reklamę, nie&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="phone"&gt;&lt;who2&gt;Panie Januszu, jak pan po tej rozmowie patrzy na, na reklamę?&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; Miałem takie same podejście do reklamy, i ja uważam, że jest potrzebna, mnie tylko jedno w reklamach drażni, w szczególnie w telewizji publicznej, to, co oni robią, to jest w ogóle łamanie prawa na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego