Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przyjętymi zasadami moralnymi, to promocja omawianych produktów jest ograniczona. W wielu krajach, także w Polsce, dotyczy to promocji papierosów, napojów alkoholowych, loterii i niektórych wyrobów farmaceutycznych, o czym była już mowa. O wadze tego zagadnienia świadczy długa i intensywna dyskusja nad zakazem wprowadzenia zakazu reklamy papierosów przez ustawę sejmową, która trwała na początku 1993r.
Zwolennicy zakazu reklamowania papierosów twierdzili, że jest to sposób na ograniczenie tego nałogu, natomiast przeciwnicy argumentowali, że reklama wyrobów tytoniowych wpływa tylko na popyt wtórny, czyli na to, jakie marki papierosów wybiorą osoby już palące. Uważali, że reklama nie ma wpływu na wzrost spożycia papierosów.
W różnych
przyjętymi zasadami moralnymi, to promocja omawianych produktów jest ograniczona. W wielu krajach, także w Polsce, dotyczy to promocji papierosów, napojów alkoholowych, loterii i niektórych wyrobów farmaceutycznych, o czym była już mowa. O wadze tego zagadnienia świadczy długa i intensywna dyskusja nad zakazem wprowadzenia zakazu reklamy papierosów przez ustawę sejmową, która trwała na początku 1993r.<br>Zwolennicy zakazu reklamowania papierosów twierdzili, że jest to sposób na ograniczenie tego nałogu, natomiast przeciwnicy argumentowali, że reklama wyrobów tytoniowych wpływa tylko na popyt wtórny, czyli na to, jakie marki papierosów wybiorą osoby już palące. Uważali, że reklama nie ma wpływu na wzrost spożycia papierosów.<br>W różnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego