Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
zakupu produktów zależeć będzie technika zaoferowania usług bankowych (np. sprzedaż bezpośrednia lub samoobsługa), wystrój wnętrz i liczebność punktów obsługi. Banki nastawione na obsługę tzw. klienta masowego inaczej, niż w przypadku obsługi klientów zamożnych, kształtują wystrój wnętrz banku, liczbę punktów samoobsługi i zakres usług z obsługą bezpośrednią.
Charakter produktu, jego funkcje, trwałość i złożoność są kolejnym czynnikiem wpływającym na wybór kanału dystrybucji. Określają one bowiem również stopień bezpośredniości kanału i jego długość. Decydują także o przygotowaniu i kwalifikacjach personelu oraz ewentualnej konieczności demonstrowania produktu i sposobu korzystania z niego. Od szerokości i głębokości asortymentu usług zależy liczba punktów obsługi, forma kontaktów z
zakupu produktów zależeć będzie technika zaoferowania usług bankowych (np. sprzedaż bezpośrednia lub samoobsługa), wystrój wnętrz i liczebność punktów obsługi. Banki nastawione na obsługę tzw. klienta masowego inaczej, niż w przypadku obsługi klientów zamożnych, kształtują wystrój wnętrz banku, liczbę punktów samoobsługi i zakres usług z obsługą bezpośrednią.<br>Charakter produktu, jego funkcje, trwałość i złożoność są kolejnym czynnikiem wpływającym na wybór kanału dystrybucji. Określają one bowiem również stopień bezpośredniości kanału i jego długość. Decydują także o przygotowaniu i kwalifikacjach personelu oraz ewentualnej konieczności demonstrowania produktu i sposobu korzystania z niego. Od szerokości i głębokości asortymentu usług zależy liczba punktów obsługi, forma kontaktów z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego