Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
charakter sądów budowanych na komponencie behawioralnym postawy modyfikowany jest też przez warunki, od których uzależnione jest podjęcie działania oraz od oceny prawdopodobieństwa

zajścia tych warunków. Warunki te determinowane są zarówno czynnikami osobowościowymi, jak i sytuacyjnymi. Struktura postawy uwzględnia wzajemny wpływ trzech opisanych komponentów na ostateczną postać oceny obiektu oraz jej trwałość. W przypadku dominacji jednego z nich nad pozostałymi typ postawy determinowany jest przez określony komponent. Dzieli to zbiór możliwych postaw wobec obiektu na postawy oparte na komponencie kognitywnym, komponencie emocjonalnym oraz komponencie behawioralnym.
Efektywna konstrukcja przekazu reklamowego wymaga też uwzględnienia procesu zmiany postawy odbiorcy zarówno wobec desygnatów wiadomości, jak i
charakter sądów budowanych na komponencie behawioralnym postawy modyfikowany jest też przez warunki, od których uzależnione jest podjęcie działania oraz od oceny prawdopodobieństwa<br>&lt;page nr=109&gt;<br>zajścia tych warunków. Warunki te determinowane są zarówno czynnikami osobowościowymi, jak i sytuacyjnymi. Struktura postawy uwzględnia wzajemny wpływ trzech opisanych komponentów na ostateczną postać oceny obiektu oraz jej trwałość. W przypadku dominacji jednego z nich nad pozostałymi typ postawy determinowany jest przez określony komponent. Dzieli to zbiór możliwych postaw wobec obiektu na postawy oparte na komponencie kognitywnym, komponencie emocjonalnym oraz komponencie behawioralnym. <br>Efektywna konstrukcja przekazu reklamowego wymaga też uwzględnienia procesu zmiany postawy odbiorcy zarówno wobec desygnatów wiadomości, jak i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego