Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 1999
nienależytego wykonania usługi telefonicznej lub wadliwego jej rozliczenia.

(39
Reklamacja dotycząca trwale występującej, złej pod względem technicznym jakości usług, może być uznana przez odpowiednie okresowe obniżenie opłaty abonamentowej.

(40
W przypadku zgłoszenia reklamacji co do wysokości opłat za czas trwania postępowania reklamacyjnego odsetek nie pobiera się.

(41
Szczegółowe zasady i tryb rozpatrywania reklamacji reguluje rozporządzenie Ministra łączności z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 64, poz. 309).

Dział VII Postanowienia przejściowe i końcowe

(42
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o łączności oraz
nienależytego wykonania usługi telefonicznej lub wadliwego jej rozliczenia.<br><br>(39<br>Reklamacja dotycząca trwale występującej, złej pod względem technicznym jakości usług, może być uznana przez odpowiednie okresowe obniżenie opłaty abonamentowej.<br><br>(40<br>W przypadku zgłoszenia reklamacji co do wysokości opłat za czas trwania postępowania reklamacyjnego odsetek nie pobiera się.<br><br>(41<br>Szczegółowe zasady i tryb rozpatrywania reklamacji reguluje rozporządzenie Ministra łączności z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 64, poz. 309).<br><br>&lt;tit&gt;Dział VII Postanowienia przejściowe i końcowe&lt;/&gt;<br><br>(42<br>W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o łączności oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego